Přednášející

Veronika Kubíčková

Veronika Kubíčková

Moderátorka

LinkedIn moderátorka a redaktorka
České Televize

Veronika je absolventkou VŠE v Praze, během studií rok studovala i v Německu, a to v rámci výměnného pobytu. V průběhu studia externě přispívala do některých regionálních novin. Do České televize nastoupila v roce 2008, kde od té doby vystřídala celou řadu pozic, od redaktorky ekonomické redakce, moderátorky odpoledního ekonomického zpravodajství až po dramaturgyni a moderátorku zdravotnického magazínu TEP24.  V současnosti moderuje zprávy na ČT24 a působí i jako moderátorka v ekonomické redakci ČT.

Martin Dvořák

Martin Dvořák

Postavení obchodníků ve vlastní firmě

LinkedIn Marketing Performance ManagerDirector
IBM Central & Eastern Europe

Marketingový pragmatik, expat ve své vlastní zemi, pohybující se v oblasti marketingu a obchodu posledních 15 let. Začínal v několika malých start-upech a nakonec zakotvil v IBM v Marketingu a to jak na lokální tak regionální úrovni. Po 8 letech stravených v USA tvorbou a exekucí globálních kampaní přistál zpět v Praze, kde se snaží o návrat opravdového marketingu do korporatního businessu. V neexistujícím volném čase usiluje o ukončení MBA studia na univerzitě Warwick v UK.  

Michal Heisig

Michal Heisig

Panelová diskuse – Postavení obchodníků v jejich vlastní firmě

LinkedIn Sales Director
Seznam.cz, a.s.

Vystudoval Systémové inženýrství a informatiku na VŠB Ostrava a internetové reklamě se začal věnovat v roce 2002. Od roku 2004 v Seznam.cz postupně řídil Oddělení klíčových zákazníků a od srpna 2009 celý Obchod. Dlouhodobě se zaměřuje na maximalizaci využití pozice společnosti Seznam.cz na mediálním trhu a zároveň udržení dlouhodobých oboustranně přínosných vztahů s klienty. V posledních létech propadnul běhání, přírodě se stále vyhýbá.

Andrea Kroupová

Andrea Kroupová

Panelová diskuze - Postavení obchodníků ve vlastní firmě

Group Brand Manager
PRECIOSA a.s.

13 let pracuje v největší sklářské, ryze české firmě PRECIOSA Group, která patří mezi světovou špičku v křišťálových a skleněných produktech . Dnes na pozici  brand managerka celé skupiny má zkušenosti s řízením korporátních marketingových aktivit skupin,  kooperací a sdílením 10 divizí ve skupině, jejich komunikací interní i externí pro různé  produkty, trhy  B2B i B2C.  Dříve z pozice marketingové ředitelky jedné z divizí má zkušenosti z  role obchodu a marketingu na světových trhů.

Vystudovala Libereckou universitu, obory technologie, marketing, pedagogiku a  MBA na B.I.B.S.

Jan Kalina

Jan Kalina

Postavení obchodníků ve vlastní firmě

LinkedIn Managing Director
Sharingbox

Honza je progresivní manažer hledající nové výzvy a firmy v problémech. Specialista na reorganizace obratů společnosti. Působil v společnostech na různých pozicích na kterých řídil i obchod. Byl například General Manager v Brown Forman, Country manager Nestle Cereals nebo taky Marketing and TMKT manager CEE - Sara Lee.

 

Aleš Kubík

Aleš Kubík

Sales – motivace, odměňování, řízení výkonnosti a obchodního týmu

LinkedIn General Manager at ČEZ Zákaznické služby/ Executive Director for Retail Sales Channels at ČEZ Prodej, s.r.o.
ČEZ Zákaznické služby a ČEZ Prodej, s.r.o.

 

General Manager at ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. and Executive Director for Retail Sales Channels at ČEZ Prodej, s.r.o. Od 2013 generální ředitel a předseda rady jednatelů společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. a  zároveň od 2014 ředitelem Řízení prodejních kanálů a Jednatelem rady jednatelů společnosti ČEZ Prodej, s.r.o. Předtím zastával manažerské pozice v různých firmách, např. Agip Praha, a. s., v roce 1995 se stal členem představenstva společností BP čerpací stanice ČR a BP Lubricants ČR. Na průlomu tisícletí se stal ředitelem rozvoje prodejních kanálů a péče o zákazníky RadioMobil / T-Mobile Czech Republic a.s. Další zkušenosti načerpal během působení v České spořitelně jako ředitel segmentu Mass Market - region Praha.

 

Aleš Michl

Aleš Michl

Panelová diskuse - Obchod v aktuální ekonomické situaci

LinkedIn Chief Investment Officer
Raiffeisenbank CZ

Studoval na VŠE v Praze, LSE v Londýně a krátce Wharton ve Philadelphii.
Od června 2006 v týmu Raiffeisenbank. Předtím byl v týmech místopředsedů vlád pro ekonomiku Martina Jahna a Jiřího Havla. Během studií psal pět let pro Hospodářské noviny. Založil think tank verejnydluh.cz. Není členem žádné politické strany. Se ctí jako nezávislý odborník vypomáhal národní ekonomické radě vlády NERVu a nyní vede Radu ekonomických poradců.

Jan Halík

Jan Halík

Selský rozum a osobní přístup ve vedení obchodníků

LinkedIn Regionální obchodní ředitel
COPY GENERAL s.r.o.

Působí v Copy General dvanáctým rokem. Je zodpovědný za obchodní výsledky společnosti v B2B napříč čtyřmi  divizemi firmy (Plan, Office, Data a Direct). V oblasti obchodní strategie a vedení obchodních týmů úzce spolupracuje s Copy General  v Polsku a Rusku.

Roman Holienčík

Roman Holienčík

Realtime marketing pro podporu prodeje

Marketing Manager
Škoda Auto Slovensko

Studium oboru marketing absolvoval na Obchodní fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě. Po zahraničním pobytu v Německu a Rakousku vstoupil do světa automobilového byznysu na pozici obchodního manažera ve společnosti Matador Púchov, kde odpovídal za realizaci obchodní strategie společnosti v rámci prodejně-servisní sítě a zastupoval společnost ve veřejných soutěžích. Od začátku roku 2004 zastává pozici marketingového manažera ve společnosti Škoda Auto Slovensko. Odpovídá za marketingovou komunikaci značky Škoda, která napomáhá realizovat strategické a obchodní cíle této značky na slovenském trhu. Podílel se na přípravě a realizaci mnoha oceněných mediálních kampaní. V roce 2006 získal se svým týmem pro Slovenské importéra vozů Škoda celosvětové ocenění Excellence in marketing. Zastupuje společnost Škoda Auto Slovensko v Radě pro reklamu. "Základem dobře cílené marketingové komunikace je předem zjistit potřeby a očekávání zákazníka."

Linda Johnson

Linda Johnson

Realtime marketing pro podporu prodeje

LinkedIn Partner Account Manager, EMEA/BENELUX
ClickDimensions

Linda Johnson byla prodejcem řešení Microsoft Dynamics CRM kanálu pro více než 10 let. Jako Partner Account Manager v ClickDimensions působí v Den Haag v Nizozemsku a zaměřuje se na Benelux a evropské území východní Evropy.

Na konferencí Sales Excellence Forum představí nástroj ClickDimension. Jedná se o snadno použitelný nástroj v Dynamics CRM, který slouží jako pro e-mail marketing tak pro automatizaci marketingu. Tento nástroj je hodnocený jako jednička mezi aplikacemi Microsoft Dynamics Marketplace.

 

Vladimír Buťa

Vladimír Buťa

Podpora obchodu z marketingu

LinkedIn Marketing Director
MEDIATEL, spol. s r.o

Marketingový ředitel Digital media agency Mediatel s.r.o. Zkušenosti z oblasti obchodu, produktového managementu a marketingu sbíral ve společnostech jako je Česká pojišťovna a.s., Seznam.cz a nyní Mediatel.  Mezi záliby patří sport, knihy a hlavně dobrá vína.

Jan Žáček

Jan Žáček

CRM - efektivní systémy

LinkedIn Sales and Marketing Director
Logic point s.r.o.

Honza studoval podnikovou ekonomiku na VŠE v Praze. Je velmi podnikavý, založil proto několik společností. V roce 2004 se ale usadil a nastoupil do společnosti Logos a.s., kde pracoval až do roku 2009, kdy spoluzaložil společnost Logic point s.r.o. Honza pracoval na velké řadě projektů a má zkušenosti s projektovým řízením, krizovým managementem a vztahy se zákazníky. Pracoval na několika projektech, které získaly ocenění Microsoft Industry Awards. Je certifikovaným specialistou v oblasti Microsoft Dynamics CRM.

Jaromír Šponar

Jaromír Šponar

CRM - efektivní systémy

LinkedIn CRM konzultant
Logic point s.r.o.

Vystudoval Hospodářskou informatiku na Katedře kybernetiky a Umělé Inteligence Technické Univerzity v Košicích a již vedle denním studiu pracoval pro amerického telekomunikačního giganta AT & T EMEA jako Service Operations Manager a později jako Sr. Associate Data Quality Manager, kde odpovídal za sledování a dodržiadanie standardů společnosti AT & T v oblasti datové kvality CRM.
Od roku 2011 se jako certifikovaný trenér Microsoftu věnoval konzultacím pro společnosti v oblasti implementací a využití produktů MS Office a CRM.
V roce 2014 začal spolupracovat jako nezávislý konzultant se společností Logic point v Praze, kde zastával roli Projektového manažera v projektu implementace koncernem schváleného CRM řešení pro značky Volkswage, ŠKODA, Audi a SEAT pro malé a středně velké trhy jako Slovensko, Irsko a Alžírsko. V rámci zákaznických konzultací se věnuje optimalizaci prodejních a marketingových procesů u zákazníků společnosti Logic point v rámci České republiky a zahraničí.

Jaroslav Vavřina

Jaroslav Vavřina

Když prodáváte emoce

LinkedIn Managing Director and shareholder
Harley-Davidson Praha

Působil v letech 1991 až 2004 v reklamních agenturách iLeo / DMMS Group jako managing director. Po prodeji těchto subjektů pod Leo Burnett Group zastával v této ATL agentuře pozici Diversified services director. Od roku 2009 je managing directorem zastoupení značky Harley-Davidson Praha a Plzeň. Zároveň působí jako nezávislý konzultant pro oblast marketingu, CRM a věrnostních programů.

Erik Best

Erik Best

Panelová diskuse - Obchod v aktuální ekonomické situaci

LinkedIn Publisher and owner
Fleet Sheet/E.S. Best s.r.o.

Je vydavatelem denního anglického zpravodaje Fleet Sheet, mezi jehož odběratele patří mnoho významných společností působících na českém trhu. Na počátku roku 2001 začal rovněž vydávat bezplatný e-mailový bulletin Final Word.

Roku 1985 promoval z diplomacie, kterou vystudoval na Georgetown University ve Washingtonu DC. Téhož roku získal titul Master z ruského jazyka na Middlebury College ve Vermontu. Rovněž dosáhl titulu MBA na University of North Carolina v Chapel Hill v roce 1987. V letech 1983 a 1984 studoval ruštinu v Moskvě. Před svým příchodem do České republiky v roce 1991 a založením vydavatelství Fleet Sheet působil v Raleigh (ve státě Severní Karolína) v oblasti poradenství a investičního bankovnictví.

 

Josef Středula

Josef Středula

Panelová diskuse - Obchod v aktuální ekonomické situaci

LinkedIn předseda
ČMKOS

Vystudoval Střední průmyslovou školu v Opavě, hned po studiu nastoupil do Vítkovických železáren, kde pracoval v technických profesích. Po listopadu 1989 se podílel na  vzniku nových odborů. V odborových funkcích působí od února 1990. V roce 1993 byl zvolen místopředsedou OS KOVO a v roce 2005 se stal jeho předsedou. V dubnu 2014 stanul v čele největší odborové centrály ČMKOS. Dlouhodobě aktivně působí v nejrůznějších  pracovních týmech tripartity – RHSD. Je členem Řídícího výboru Evropské odborové konfederace. Rád fotografuje, lyžuje, poslouchá hudbu  a s oblibou ke své práci  využívá facebook a twiter.

Petr Procházka

Petr Procházka

CRM – efektivní systémy

Sales Director
LMC s.r.o.

Vystudoval Střední průmyslovou školu v Mladé Boleslavi a Obchodní akademii v Praze.  Po studiu se pustil jako OSVČ do podnikání  v automotive. V roce 1997 založil novou firmu REPE s.r.o., která zastupovala nizozemskou společnost Mali Leather B.V. podnikající v oděvním průmyslu. Začátkem roku 2004 zahájil profesní dráhu jako zaměstnanec  v LMC na pozici Sales representative, kde působí  na nynější pozici dodnes.  Nejvíc je hrdý na ralizaci projektu VIMPROC.cz se společností ČEZ.  Má rád obchod a tvrdí, že není  na světě lepšího jobu.

Tomáš Soukup

Tomáš Soukup

B2B monitor: Spolupráce marketingu a obchodu v ČR

CEO & Founder
B-inside s.r.o.

V marketingovém výzkumu pracuji přes 10 let. V roce 2011 jsem spoluzaložil vlastní výzkumnou agenturu B-inside, která se specializuje čistě na B2B výzkum trhu v ČR a střední Evropě. Jsem spoluautorem projektu B2B monitor, který kontinuálně mapuje situaci B2B marketingu v ČR (nově i na Slovensku). Pracuji na projektech např. pro Zetor, Bochemie, Bosch Rexroth, Kimberly Clark či Microsoft. Klientům nejčastěji pomáhám zjišťovat potřeby zákazníků, otestovat nové produkty či získat zpětnou vazbu od zákazníků.

Tomáš Macků

Tomáš Macků

Zrcadlo názorů účastníků konference

LinkedIn Research & Communication Director
Ipsos s.r.o.

Po vystudovaní VŠCHT Praha pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Od r. 1990 se zabývá výzkumem a analýzami trhu. Působil ve výzkumných agenturách Agma, Agmanova, v letech byl členem vedení 2001-2006 ve společnosti TNS Factum/Factum Invenio. V r. 2007 nastoupil do Ipsos Tambor jako Research & Consulting Director. Zde je zodpovědný za rozvojové dlouhodobé projekty s důrazem na consulting a implementaci výsledků z výzkumů do marketingových a komunikačních strategií. Specificky se věnuje klientům z oblasti B2B a státní správy. Je členem výboru České manažerské asociace, Rady expertů ČMA, České marketingové společnosti a sdružení Tuesday Business Network. Věnuje se přednáškové a publikační činnosti.

Registrovat