Přednášející minulého ročníku

2014

Petr Gapko

Petr Gapko

Ekonomický výhled pro svět / Evropu / ČR

LinkedIn Chief Economist
GE Money Bank, a.s.

Vystudoval ekonomii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. K GE Money se připojil v roce 2008 jako risk analytik a v současné době pracuje již tři roky na pozici Risk Managera. Současně zastává i pozici hlavního ekonoma banky. Petr má desetileté zkušenosti z finančních trhů a bankovnictví.

Jan Šipan

Jan Šipan

Kvalitou a servisem k růstu na trhu

LinkedIn Obchodní ředitel
PPG Deco Czech a.s.

Vystudoval  Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze,  dále pak  MBA postgraduální  program Sheffield Hallam University, UK na ČVUT v Praze. Je dále absolventem certifikovaných kurzů v zahraničí v oboru  managementu obchodu a koučinku . Absolvoval přes 20 let praxe v managementu především v marketingu a prodeji, z toho 15 let v managementu ve společnosti Goodyear Dunlop v ČR a ve Střední Evropě.  Od roku 2009 je obchodním ředitelem a členem představensta společnosti PPG Deco Czech, jedničky na trhu nátěrových hmot v ČR a provozovatele největší specializované sítě obchodů Dům Barev.

Erik Best

Erik Best

Pohled zvenku - očekávaný vývoj v ČR

LinkedIn Publisher and owner
Fleet Sheet/E.S. Best s.r.o.

Je vydavatelem denního anglického zpravodaje Fleet Sheet, mezi jehož odběratele patří mnoho významných společností působících na českém trhu. Na počátku roku 2001 začal rovněž vydávat bezplatný e-mailový bulletin Final Word.

Roku 1985 promoval z diplomacie, kterou vystudoval na Georgetown University ve Washingtonu DC. Téhož roku získal titul Master z ruského jazyka na Middlebury College ve Vermontu. Rovněž dosáhl titulu MBA na University of North Carolina v Chapel Hill v roce 1987. V letech 1983 a 1984 studoval ruštinu v Moskvě. Před svým příchodem do České republiky v roce 1991 a založením vydavatelství Fleet Sheet působil v Raleigh (ve státě Severní Karolína) v oblasti poradenství a investičního bankovnictví.

Josef Ševčík

Josef Ševčík

Jak zamezit tlaku na nesmyslně nízké ceny

LinkedIn Obchodní ředitel
Mediatel, spol. s.r.o.

Ve společnosti Mediatel spol. s r.o. pracuji 9 let. V obchodě mám 14-ti leté zkušenosti, kdy jsem začínal jako finanční poradce. V Mediatelu jsem od roku 2005 a na svoji současnou pozici obchodního ředitele divizí field sales a KAM sales jsem se vypracoval od obchodního zástupce a přes manažera obchodního týmu v Praze. Obchodním ředitelem jsem třetím rokem. Jsem zodpovědný za prodej, nastavení obchodních strategií a plánů, všech procesů které souvisí s obchodem a samozřejmě také KPI´s a motivace a jejich následnou kontrolu a vyhodnocení. Absolvoval jsem řadu manažerských školení, ze kterých čerpám ve své nynější praxi.

 

Markéta Švedová

Markéta Švedová

Hon na obchodníka

LinkedIn Managing Director
Recruit CZ, s.r.o. a member of ECI

Po ekonomických studiích se věnovala profesní praxi v sektoru FMCG /retail, kde pracovala v nadnárodních společnostech (Sara Lee/ Douwe Egberts, Henkel ČR) na vedoucích manažerských pozicích se zodpovědností za lokální obchod, export, import, key account management a vedení obchodního týmu. V roce 2000 ji headhunteři ulovili do svých řad a od té doby se věnuje executive search. Její specializací jsou nadále obory spotřebního zboží a maloobchodu, kde pod hlavičkou společnosti Recruit CZ vede projekty vyhledávání profesionálů a specialistů z oblastí obchodu, marketingu, financí, logistiky a výroby. Pravidelně se aktivně podílí na profesně zaměřených konferencích a workshopech z oblasti prodeje, marketingu a nákupu. Při praxi dokončila odborná vysokoškolská studia oboru Public Relations a pokračuje v této specializaci v rámci studií MBA. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a cestování.

 

Zdeněk Bílek

Zdeněk Bílek

Probuďte své obchodníky / Respektujte své šéfy

Key Account Manager
SIKA CZ, s.r.o.

Pracuji již 20 let ve firmě Sika na různých pozicích z toho 6 let jako jednatel a celkově jsem 34 let v oboru stavebnictví, kde jsem prošel postupně pozicemi od projektanta, mistra, stavbyvedoucího, vedoucího provozu , obchodníka až po ředitele.
Jsem členem představenstva SPS tj. Svazu podnikatelů ve stavebnictví na úrovni ČR i JmK, jsem členem průmyslové rady stavební fakulty VUT Brno  , aktivně jsem nyní zapojen v České Manažerské Asociaci   a v České podnikatelské radě pro udržitelný rozvoj CBCSD , kde vedu pracovní skupinu" Stavebnictví a průmysl"

Martin Kováč

Martin Kováč

Sales Productivity

LinkedIn Microsoft Dynamics CRM
Microsoft

Martin má za sebou více než 10 let praxe v různých společnostech, které mají jeden společný jmenovatel, a tím je CRM. Nyní působí v české pobočce Microsoftu a soustředí se na projekty, při nichž pomáhá zákazníkům dosahovat nejlepších zákaznických zkušeností a co nejvyšší produktivity – jak v rovině prodeje, marketingu nebo poprodejní péče.

Igor Rabín

Igor Rabín

Probuďte své obchodníky / Respektujte své šéfy

LinkedIn Obchodní manažer
WashTec Cz, s.r.o.

Pracuji u firmy WashTec Cz již čtvrtý rok na pozici obchodního manažera. V současné době také studuji MBA na VUT v Brně. Skoro 20 let jsem žil a působil v zahraničí, z toho nejdelší část v Bavorsku. Prošel jsem mnoha firmami na různých pozicích a za ta léta jsem zjistil, že se nejlépe cítím v obchodní oblasti. U firmy WashTec Cz se snažím využívat svých dlouholetých zkušeností ze zahraničí. Je velice zajímavé pozorovat, jak se vývoj v České Republice odbírá západním směrem a pozorovat některé jevy, kterými jsem si v Bavorsku prošel a u nás je po několika letech procházím znova. Ve volném čase se rád zabývám svým oblíbeným triatlonem tenisem, golfem a lyžováním.

 

Tomáš Macků

Tomáš Macků

Zrcadlo názorů účastníků akce

LinkedIn Research & Communication Director
Ipsos, s.r.o.

Tomáš se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty. V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje více než 20 let a před r. 2007, kdy nastoupil do Ipsosu, působil v různých výzkumných agenturách (Agma, Agmanova, TNS Factum). Po vystudování VŠCHT Praha ještě před r. 1989 pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Je členem výboru České manažerské asociace, České marketingové společnosti, Tuesday Business Network a České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj. Věnuje se přednáškové a publikační činnosti.

Patrik Hužva

Patrik Hužva

Funkční CRM / Akviziční strategie

LinkedIn obchodní ředitel
EMOS spol. s r.o.

Své rozsáhlé zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu získal v mnoha společnostech. Pracoval například pro nadnárodní ropnou společnost ExxonMobil jako Territory Manager se zodpovědností za vybudování funkční distribuční sítě, za řízení obchodního týmu, finančních zdrojů a marketingových aktivit. V poradenské společnosti se zaměřením na optimalizaci výrobních nákladů a LEAN procesů pracoval jako Regional Vice President pro ČR, Slovensko a Maďarsko. Od roku 2011 pracuje v pozici obchodního ředitele ve společnosti EMOS. Je zodpovědný za export, přímý prodej, prodej klíčovým zákazníkům, strategickým velkoobchodům a průmyslu, e-shop a zákaznické centrum.

Barbara Hrabalová

Barbara Hrabalová

Jak rozvíjet obchodníky pohledem zákazníků

LinkedIn Executive Director Ipsos CEM&LOYALTY
IPSOS s.r.o.

Barbara v současnosti pracuje ve společnosti Ipsos. Je zodpovědná za divize CEM a LOYALTY, které jsou zaměřené na aktivní řízení zákaznické zkušenosti, mystery shopping programy, výzkumy spokojenosti a konzultaci v oblasti výkonnosti prodejních sítí - tvorbu standardů obsluhy, trénink a koučink prodejního personálu atd. Specializuje se na Service Design.  

Barbara přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou Marketingového výboru.