Program

11. 11. 2015

08.15-09.00

Registrace

09.00-09.10

Úvodní slovo Veroniky Kubíčkové

09.10-10.10

Panelová diskuze - Obchod v aktuální ekonomické situaci

10.10-10.40

Přestávka na kávu

10.40-11.30

Sales - motivace, odměňování, řízení výkonnosti obchodního týmu

  • Selský rozum a osobní přístup ve vedení obchodníků
  • Jak být lídr a ne pouze manažer?
  • Důsledná práce s lidmi jako klíč k růstu prodejů
  • Aleš Kubík, General Manager at ČEZ Zákaznické služby/ Executive Director for Retail Sales Channels at ČEZ Prodej, s.r.o., ČEZ Zákaznické služby a ČEZ Prodej, s.r.o.
  • Jan Halík, Regionální obchodní ředitel, COPY GENERAL s.r.o.
11.30-11.55

Realtime marketing pro podporu prodeje

Automatizace marketingu - data přímo k obchodníkům

  • Nové nástroje digitálního marketingu
  • Jak využít marketingové data ve svůj prospěch
11.55-12.20

Podpora obchodu z marketingu

  •  Vyžadují vaši obchodníci po marketingu ty správné věci?
  • Jak vám může pomoci dvoucestná komunikace mezi obchodem a marketingem?
  • Otevírá vám marketingové oddělení nové distribuční kanály?
12.20-12.40

Zrcadlo názorů účastníků konference

Porovnání názorů s využitím hlasovacích zařízení.
12.40-13.40

Společný oběd

13.40-14.10

Když prodáváte emoce

Jak se prodává ocel, chrom a kůže značky opředené spoustou mýtů? Produkt u kterého hlava říká “raději ne” a manželka “v žádném případě”, ale srdce si nemůže pomoci? Proč je tak těžké otevřít dveře dealerství a vstoupit a ještě těžší odejít?

14.10-15.00

CRM - efektivní systémy

CRM jako nástroj pro zlepšení obchodních výsledků a řízení salesu.
  • Business plánování, forecastingu a řízení obchodu pomocí CRM
  • Jak pracují v CRM obchodníci v segmentu SME a KAM
  • Implementace CRM - čeho se vyvarovat?

Praktické ukázky řízení výkonnosti obchodníků

  • Vznikají big data i v obchodním oddělení?
  • Dashboardy, grafy, ad-hoc dotazy - jde to i bez IT a excelu
15.00-15.30

Přestávka na kávu

15.30-15.45

B2B monitor

Spolupráce marketingu a obchodu v ČR

  • Obchodní výsledky když je marketing pod samostatným marketingových oddělením vs když je pod obchodním oddělením
  • Úspěšnost získání zakázek v B2B u nových a stávajících zákazníků
  • Vliv znalosti značky na obdržení poptávky 
15.45-16.55

Panelová diskuze - Postavení obchodníků ve vlastní firmě

  •  Jak se dívá na obchodníky zbytek firmy?
  • Jakou prestiž či podporu mají / nemají
16.55-17.00

Závěrečné shrnutí a oficiální ukončení akce

Registrovat Stáhnout program v PDF